Göbek ve Basen Eritme
22 Haziran 2024

Göbek ve Basen Eritme


Göbek ve basen çevresindeki yağlar, estetik açıdan hoş olmayan bir görüntü oluştururken, sağlık açısından da birçok zararı bulunan gereksiz yağlardır. Özellikle genç bireylerde, kıyafetlerin üzerlerine tam oturmaması ve giysilerin yakışmaması gibi sorunlar sıkça yaşanmaktadır.

Göbek ve Basen Eritme Egzersizleri

Göbek ve basen bölgesindeki fazla yağlardan kurtulmanıza yardımcı olacak egzersizlerden bazılarını aşağıda bulabilirsiniz. Bu egzersizleri düzenli olarak yaparak hem göbek hem de basen bölgenizdeki fazla yağlardan kurtulabilirsiniz.

  • İlk egzersiz için sırt üstü düz bir zemine uzanın. Dizlerinizi bükerek, ayaklarınızın tamamen yere bastığından emin olun. Kollarınızı düz bir şekilde ayaklarınıza doğru uzatın ve ellerinizle yerden destek almaya çalışın. Daha sonra omuzlarınız ve ayaklarınız yere değecek şekilde, diğer bölgeleriniz havada duracak pozisyonda bedeninizi havaya kaldırın. Birkaç saniye bekleyip tekrar yere bırakın. Bu hareketi 20 defa tekrarlayın. İsterseniz sayıyı artırabilirsiniz.
  • İkinci egzersiz yine sırt üstü düz bir zemine uzanarak yapılır. Bacaklarınızı dizden bükün ancak bu kez ellerinizi omuz hizasından yere destek alacak şekilde tutarak omuz ve başınızı yukarı kaldırın. Yere sadece ayaklarınız ve elleriniz temas edecek. Bu pozisyonda birkaç saniye bekleyip tekrar bedeninizi indirin. Bu hareketi 15-20 defa tekrarlayın.
  • Üçüncü egzersiz için yine sırt üstü düz bir zemine uzanın ve bacaklarınızı dizden bükün. Ayak topuklarınız yere değecek şekilde pozisyon alın ve ellerinizi iki yana açın. Sıra ile omuzlarınız yere değecek şekilde bel, kalça ve bacaklarınızdan biri havaya kalkacak pozisyonda kaldırın. Kaldırdığınız bacaklar dizden bükülmüş olmalıdır. Bu işlemi her bacak için 20 defa tekrarlayın.

Göbek ve Basen Eritmek İçin Beslenme Programı

Öğün atlamamaya özen gösterin, çünkü öğün atlandığında vücut kilo değil, yağ biriktirir. Bu sebeple öğün atlamadan, azar azar ve sık sık yemek tüketmelisiniz. Ara öğünlerde mutlaka meyve ve sebze tüketmeye özen göstererek, sebzeli çorbaları hayatınızın odak noktası haline getirmelisiniz. Beyaz ekmek tüketmeyi bırakmalı, bunun yerine akşamları bir dilim kepekli ekmek kullanmaya özen göstermelisiniz. Tuz, şeker ve unda mümkün olduğunca uzak durmalısınız. Yiyeceğiniz meyve ve sebzelerdeki tuz ve şeker oranı vücudunuz için yeterli olacaktır. Daha fazlasını tüketerek vücudunuza yük yapmanıza gerek yoktur.

Sabah kahvaltısında bir tane taze haşlanmış yumurta tüketmelisiniz. Yanında bir kâse yoğurt yiyerek kabızlık sorunu yaşamadan rahat bir şekilde yağ yakabilirsiniz. Kahvaltılarınızda şekersiz yeşil çay çeşitlerinden dilediğiniz kadar tüketebilirsiniz. Ara öğünlerinizde de yeşil çayı tüketmeyi alışkanlık haline getirmelisiniz. Kahvaltılarınıza ilaveten küçük bir peynir dilimi ve yanına bir elma veya şeftali ekleyebilirsiniz. Akşamları ise bir dilim kepekli ekmek yanında sebzeli çorbalar ve salata çeşitlerini gönül rahatlığıyla tüketebilirsiniz.

Düzenli egzersiz ve dengeli bir beslenme programı ile göbek ve basen bölgesindeki fazla yağlardan kurtulmanız mümkündür. Sağlıklı bir yaşam tarzı benimseyerek hem estetik hem de sağlık açısından daha iyi bir duruma gelebilirsiniz.

Göbek ve Basen Eritme Yorumları

İlk yorumu siz yapmak istermisiniz?

Yorum Yap

şifre

Çok Okunanlar

Yan Yağları Eritme

Yan Yağları Eritme

8 Dakikada Göbek Eritme

8 Dakikada Göbek Eritme

Bacak Eritme Hareketleri

Bacak Eritme Hareketleri

Popüler İçerikler

Kol Eritme Hareketleri

Kol Eritme Hareketleri

Editörün Seçtiği

Haber Bülteni

Popüler İçerik

Doğum Sonrası Göbek Eritme

Doğum Sonrası Göbek Eritme

Gıdı Eritme Hareketleri

Gıdı Eritme Hareketleri

Basen Eritme Nasıl Yapılır?

Basen Eritme Nasıl Yapılır?

Basen Eritme Egzersizleri

Basen Eritme Egzersizleri

Peynir Eritmesi Tarifi ve Malzemeleri

Peynir Eritmesi Tarifi ve Malzemeleri

Güncel

Erkeklerde Meme Eritme

Erkeklerde Meme Eritme

Güncel

Bel Eritme Hareketleri

Bel Eritme Hareketleri

Güncel

Bir Haftada Göbek Eritme

Bir Haftada Göbek Eritme

Yanak Eritme

Yanak Eritme

Gıdı Eritme Nasıl Yapılır?

Gıdı Eritme Nasıl Yapılır?

Streçle Göbek Eritme

Streçle Göbek Eritme

Göbek Yanı Eritme Hareketleri

Göbek Yanı Eritme Hareketleri

Evde Göbek Eritme

Evde Göbek Eritme

Alt Karın Eritme Hareketleri

Alt Karın Eritme Hareketleri

Basen Nasıl Eritilir?

Basen Nasıl Eritilir?

Sırt Eritme Hareketleri

Sırt Eritme Hareketleri

Baldır Eritme Nasıl Yapılır?

Baldır Eritme Nasıl Yapılır?

Erkek Basen Eritme Yöntemleri ve Egzersizleri

Erkek Basen Eritme Yöntemleri ve Egzersizleri

Bel Eritme Hareketleri Nasıl Yapılır?

Bel Eritme Hareketleri Nasıl Yapılır?

Bacak Kası Eritme Yolları

Bacak Kası Eritme Yolları

Göbek Eritmek İçin Mekik

Göbek Eritmek İçin Mekik

Pilates Hareketleri Göbek Eritme

Pilates Hareketleri Göbek Eritme

Göbek Eritme Hareketleri Nelerdir?

Göbek Eritme Hareketleri Nelerdir?

Kalça Eritme Diyeti

Kalça Eritme Diyeti

Hızlı Basen Eritme Hareketleri

Hızlı Basen Eritme Hareketleri

Bölgesel Yağ Eritme Nasıl Yapılır?

Bölgesel Yağ Eritme Nasıl Yapılır?

1 Ayda Basen Eritme

1 Ayda Basen Eritme

İç Bacak Eritme Hareketleri Nelerdir?

İç Bacak Eritme Hareketleri Nelerdir?

Zayıflama Göbek Eritme Hareketleri

Zayıflama Göbek Eritme Hareketleri

Bacak ve Kalça Eritme

Bacak ve Kalça Eritme

Göğüs Yağları Eritme Yöntemleri

Göğüs Yağları Eritme Yöntemleri

Göbek ve Basen Eritme

Göbek ve Basen Eritme

Erkeklerde Kalça Eritme Yöntemleri

Erkeklerde Kalça Eritme Yöntemleri

Bacak Eritme Hareketleri

Bacak Eritme Hareketleri

Kalça Eritme Erkek

Kalça Eritme Erkek